Rammeavtale transporttjenester 2024 - Høring KGL
Ruter planlegger å gjennomføre en konkurranse om Rammeavtale transporttjenester i begynnelsen av mai 2024. I den forbindelse ønsker Ruter tilbakemelding på et utkast til konkurranegrunnlag.
Hensikten med denne rammeavtalen er å kunne nyttiggjøre seg eventuell tilgjengelig kapasitet i markedet for behov Ruter har utover de ordinære kontraktene om transporttjenestekjøp. Dette gjelder blant annet kapasitet ut over det materiellet som er i trafikk på eksisterende kontrakter for Ruter på det gjeldende tidspunktet, samt kapasitet blant operatører som ikke har kontrakt med Ruter om et ruteområde.
Ruter ønsker tilbakemelding på utkastet til konkurransegrunnlag innen 29. april kl. 12, se invitasjonsdokument nedenfor.
Invitasjon
2024 04 22 Rammeavtale transporttjenester 2024 - høring på konkurransegrunnlag.pdf (PDF)
Utkast til KGL
Prosedyrebeskrivelse v. 0.9.pdf (PDF)
Tilbudsskjema for avkrysning.docx (Word, 48.3 KB)
Kontrakt v 0.9.pdf (PDF)
Vedlegg 1a - Oppdragsbeskrivelse v.0.9.pdf (PDF)
Vedlegg 1b Oppdragsbeskrivelse kravskjema v.0.9.docx (Word, 68.8 KB)
Bilag 1.1 Bus Nordic.pdf (PDF)
Bilag 1.2 Krav til design.pdf (PDF)
Bilag 1.3 Veileder for standard renhold og vedlikehold v.1.0.pdf (PDF)
Vedlegg 2 - Tilbudsskjema for godtgjørelse v 0.9.xlsx (Excel, 40.2 KB)